خبرنگاران نشست خبری دنیزلی را تحریم کردند

به گزارش گردشگران شاد، مصطفی دنیزلی که ساعت 11 و 30 دقیقه دیروز به همراه تیمش به آبادان آمده بود، به رغم هماهنگی که از پیش با وی به منظور حضور در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت در ساعت 16 روز گذشته در محل سالن کنفرانس ورزشگاه تختی شده بود، حاضر نشد و این کار به علت حضورشان از قبل در آبادان توجیه ناپذیر است.

خبرنگاران نشست خبری دنیزلی را تحریم کردند

همچنین به رغم تماس مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آبادان از محل سالن کنفرانس با مدیر رسانه ای تیم تراکتور اما وی حضور دنیزلی در نشست خبری را مشروط به تصمیم این سرمربی آن هم پس از 20 دقیقه دیگر بیان کرد که این مسئله سبب دلخوری و ناراحتی گردشگران شاد حاضر در سالن شد.

به همین دلیل گردشگران شاد آبادانی در هنگام حضور این مربی در نشست خبری سرانجام بازی با صنعت نفت که به باخت تبریزی ها منجر شد، دلیل این امر را از دنیزلی جویا شدند که توضیحات وی برای گردشگران شاد قانع کننده نبود و آنها نشست خبری سرمربی را ترک کردند و هیچ پرسش و پاسخی هم صورت نگرفت.

دنیزلی در توضیحات خود در مورد عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: من خواهش می کنم شرایط ما را نیز درک کنیدو برای نشست خبری در هتل محل اقامت تیم جوابگوی بودم.

گردشگران شاد آبادانی همچنین عدم حضور دنیزلی در هشت سال قبل که سرمربی پرسپولس تهران بود را نیز به وی یادآور کردند.

به گزارش گردشگران شاد، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک نفتی ها به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خبرنگاران نشست خبری دنیزلی را تحریم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشست خبری دنیزلی را تحریم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید