خبرنگاران یک فروشنده به علت عرضه گران قیمت ماسک در همدان بازداشت شد

به گزارش گردشگران شاد، همدان- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: ماموران کلانتری، یک فروشنده همدانی را به علت عرضه هر عدد ماسک معمولی به قیمت 10 هزار تومان شناسایی و دستگیر کردند.

خبرنگاران یک فروشنده به علت عرضه گران قیمت ماسک در همدان بازداشت شد

حسن خانجانی روز سه شنبه در گفت و گو با گردشگران شاد گفت: تخلفات واحدهای صنفی توسط تعزیرات حکومتی و افراد غیرصنفی نظیر دستفروشان و افرادی که مشمول قانون تعزیرات نمی شوند توسط دادستانی پیگیری و برخورد می گردد.

وی اضافه نمود: روز گذشته فردی در میدان مرکزی شهر همدان در حال عرضه ماسک معمولی به قیمت هر عدد 10 هزار تومان بود که توسط عوامل انتظامی دستگیر شد و این فرد شب گذشته در بازداشت بود امروز پفراینده وی در جریان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان تاکید نمود: به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد از مساله کرونا ویروس، دادستانی برخورد با محتکران و گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی نماینده را در اولویت قرار داده است.

خانجانی گفت: با توجه به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس به ریاست استاندار همدان ، دادستانی به عنوان عضو این ستاد، در مواردی که احتیاج به اقدام قضایی باشد ورود می نماید.

وی درباره فرایند اطلاع رسانی از کرونا ویروس گفت: یک سیاست گذاری ملی در زمینه اطلاع رسانی از این ویروس وجود دارد و نباید هر استان در این زمینه یک برنامه مجزا بدهد چرا که در این صورت نتیجه مطلوب حاصل نمی گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: استان ها باید سیاست های ملی اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا را بومی سازی نموده و بر این مبنا برنامه های خود را عملیاتی نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز گذشته به گردشگران شاد گفت: یک نفر در همدان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است مدارس و دانشگاه های همدان از روز یکشنبه هفته جاری به منظور مقابله با کنترل کرونا تا انتها هفته تعطیل اعلام شد.

همچنین هیات رییسه دانشگاه بوعلی سینای همدان با انتشار اطلاعیه ای گفت که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کلاس های درس این دانشگاه را تا انتها سال تعطیل نموده است.

10 استان کشور از جمله همدان تا روز دوشنبه پنجم اسفند، درگیر با ویروس کرونا هستند و این بیماری تا به امروز جان 13 تن را گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یک فروشنده به علت عرضه گران قیمت ماسک در همدان بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک فروشنده به علت عرضه گران قیمت ماسک در همدان بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید