خبر خوش برای طرفداران پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد

به گزارش گردشگران شاد، براساس آخرین اخبار دریافتی بوژیدار رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید که به زودی مبلغی از قرارداد فصل جاری خودش را دریافت و مابقی را چند ماه دیگر بگیرد.

خبر خوش برای طرفداران پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد

به گزارش گروه ورزشی گردشگران شاد، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه گفت: ما به تعهد و توافق مان پایبند هستیم و طبق صحبت هایی که با رادو داشتیم سعی داریم شرایط را به شکلی آماده کنیم که با توجه به تعهدات قراردادی اش در تیم ما حضور داشته باشد. امیدواریم این اتفاق بیفتد و همچنان بتوانیم همکاری مان را ادامه بدهیم. با او توافق کردیم و قرار شد ابتدا مبلغ باقی مانده از قرارداد فصل قبلش را پرداخت کنیم که این اتفاق در زمان اعلام شده اتفاق افتاده است. دومین قسط هم طبق توافق و نامه ای که به وی برای حضور در ایران داده بودیم، دو، سه ماه دیگر است و سعی داریم طبق توافق این اتفاق رخ بدهد زیرا علاقه مند به ادامه حضور رادو در پرسپولیس هستیم.

براساس آخرین اخبار دریافتی بوژیدار رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید که به زودی مبلغی از قرارداد فصل جاری خودش را دریافت و مابقی را چند ماه دیگر بگیرد. این دروازه بان کروات در پرسپولیس ماندنی شد تا به این تیم در ادامه رقابت ها یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر خوش برای طرفداران پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای طرفداران پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید