در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد

به گزارش گردشگران شاد، معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیوست سلامت در حوزه صنایع وجود ندارد و این موضوع مسائل زیادی برای سلامت مردم به وجود می آورد.

در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد

به گزارش گردشگران شاد، علیرضا رئیسی در سفر یک روزه خود به استان بوشهر و در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار کرد: پیوست سلامت و مسئولیت های اجتماعی در حوزه صنایع الزامی است و صنایع باید سلامتی مردم را تضمین نمایند.

وی اضافه نمود: به عنوان مسئولِ سلامت مردم خواسته ای که از صنایع داریم این است که مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

رئیسی با تأکید بر اینکه صنایع باید آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده را تضمین نمایند، گفت: ما می خواهیم تضمین گردد حضور صنایع با پیوست سلامت و تضمین در اجرای مسئولیت های اجتماعی همراه باشد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد: خیلی شفاف می گوییم که ما می خواهیم آن میزان از سلامتی مردم که قبل از استقرار صنعتی بوده تضمین گردد و خواستار چیز بیشتری نیستیم.

مخالف و مقابل صنعت نیستیم

رئیسی اعلام کرد: همان طور که در برنامه 5 و 6 توسعه نیز آمده هیچ صنعتی حق ندارد بدون پیوست سلامت مستقر گردد ولی متأسفانه این چنین نیست.

وی با بیان اینکه باید موضوع سلامت صنایع جدی گرفته گردد، اعلام نمود: مخالف و مقابل صنعت نیستیم، باید توجه داشته باشیم که این دو مقوله را اشتباه گرفته نگردد؛ اگر می گوییم باید پیوست سلامت باشد و اگر می گویم صنعت باید مسئولیت های اجتماعی خود را انجام بدهد به معنی این نیست که با صنعت مخالف هستیم و اینکه تصور گردد ما مخالف این صنایع هستیم یک نگاه بسیار ساده انگارانه و ساده لوحانه است.

معاون وزیر بهداشت گفت: مردم استان بوشهر مرزبانان خوبی بوده و هستند و میزبان خوبی برای صنایع بوده اند ولی متاسفانه کمترین بهره از صنایع نصیبشان شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حوزه صنایع پیوست سلامت وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید