سفیر ایران در پکن: یاری های مردم چین در سفارت دپو شده و آماده ارسال به ایران است

به گزارش گردشگران شاد، سفیر ایران در پکن با اشاره به یاری های مردمی چین گفت: طی چند روز گذشته صدها هزار ماسک، لباس محافظ، عینک، کلاه و دستگاه تنفسی دریافت و در سفارت دپو شده و درخواست اعزام هواپیمای باری به پکن را نموده ام.

سفیر ایران در پکن: یاری های مردم چین در سفارت دپو شده و آماده ارسال به ایران است

به گزارش گروه سیاست خارجی گردشگران شاد، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (چهارشنبه) در توئیتی با انتشار تصاویری از یاری های مردمی چین برای مردم ایران به منظور مقابله با کرونا نوشت: شوق و اشتیاق مردم چین برای ارسال یاری به ایران تحسین برانگیز است، طی چند روز گذشته صدها هزار ماسک، لباس محافظ، عینک ،کلاه و دستگاه تنفسی دریافت و در سفارت دپو شده برای ارسال این یاری ها درخواست اعزام هواپیمای باری به پکن را نموده ام که امیدوارم سریعا برسد.

چانگ هوا سفیر جمهوری خلق چین در تهران نیز اخیرا در صفحه توئیترش از یاری های نقدی مردم چین در پی شیوع ویروس کرونا به ایران اطلاع داد و نوشت: ملت چین به صورت فعالانه یاری های نقدی را برای مبارزه با کرونا به ایران اهدا کردند.

وی اضافه نمود: سفارت ایران در پکن در 24 ساعت گذشته چهار میلیون یوان (برابر با 576 هزار دلار) دریافت نموده است.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس

به "سفیر ایران در پکن: یاری های مردم چین در سفارت دپو شده و آماده ارسال به ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در پکن: یاری های مردم چین در سفارت دپو شده و آماده ارسال به ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید