شرکت سامسونگ برای نجات از خسارت های کرونا به ویتنام پناه می برد

به گزارش گردشگران شاد، شرکت سامسونگ گفت که برای بازگشت شرایط خط فراوری خود به شرایط پیش از شیوع کرونا تصمیم به انتقال خط فراوری خود به ویتنام دارد. این کار با هدف اطمینان از فراوری پایدار تلفن های هوشمند رده بالای این شرکت گرفته شده است.

شرکت سامسونگ برای نجات از خسارت های کرونا به ویتنام پناه می برد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از فاینشال تایمز، سامسونگ الکترونیک بخشی از فراوری داخلی تلفنهای خود را به دلیل گسترش سریع کرونا در کره جنوبی به ویتنام منتقل خواهد نمود. این شیوع شدید و سریع باعث تعطیلی اجباری کارخانه ها و قرنطینه بعضی کارمندان سامسونگ شده است و در نتیجه باعث ایجاد اختلال در فراوری گوشی های هوشمند برتر برای بازار محلی شده است.

سامسونگ روز آدینه کارخانه تلفن های هوشمند خود را در گومی، شهر صنعتی خود در جنوب شرقی کشور کره جنوبی بسته است. زیرا تعداد موارد تایید شده Covid-19 در این کارخانه به شش مورد افزایش یافته است. گوم در نزدیکی دائگو ، چهارمین شهر عظیم این کشور است که در قلب شیوع ویروس در کره جنوبی قرار گرفته است.

این شرکت در حال فراوری جدیدترین پرچمدار خود ، گلکسیS20 و تلفن جدید تاشو خود گلکسیZ Flip در گومی بود که با شیوع کرونا عملا فراوری این گوشی ها با مشکلاتی روبرو شده است. سامسونگ اعلام نموده که این تصمیم را برای اطمینان از فراوری پایدار تلفن های هوشمند رده بالا گرفته است. هر ماه حدود 200 هزار واحد محصولات هوشمند از کارخانه های ویتنام روانه بازار می شوند.

این شرکت اعلام نمود: به منظور به حداقل رساندن تأثیر احتمالی کرونا در عملیاتهای ما، به طور موقت بخش کمی از فراوری خود را از کارخانه گومی کره به ویتنام انتقال می دهیم. این یک تصمیم پیشگیرانه برای خدمت به مصرف کنندگان است و ما فراوری گومی را نیز در صورت لزوم به سطح عادی باز خواهیم گرداند.

کره جنوبی تا به امروز بیش از 6500 مورد ابتلا به کرونا را گزارش نموده است و این آمارها، کشور کره جنوبی را به عنوان بدترین کشور خارج از چین تبدیل نموده است. کارخانه سامسونگ گومی ، حدود 10 هزار کارگر دارد اما بسیاری از کارگران در اثر افزایش خطر ابتلا به کرونا قرنطینه شدند. این شرکت اعلام نمود این کارخانه از بعد از ظهر شنبه کار خود را از سر گرفته است.

شرکت های فناوری کره جنوبی با وجود کوشش مقامات بهداشتی برای مهار شیوع کرونا با، چشم انداز فزاینده خسارت در زنجیره تأمین خود روبرو هستند. بعضی از قطعه سازان داخلی ، در هفته های اخیر مشکلاتی را از چین و ویتنام دریافت نموده اند و شاهد اختلال در فراوری محلی خود هستند.

منبع: انتخاب

به "شرکت سامسونگ برای نجات از خسارت های کرونا به ویتنام پناه می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سامسونگ برای نجات از خسارت های کرونا به ویتنام پناه می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید