شمار شاهزاده های مبتلا به کرونا از زبان الفیصل

به گزارش گردشگران شاد، یکی از شاهزاده های مطرح در عربستان سعودی در مقاله ای، شمار شاهزاده های مبتلا به ویروس کُشنده کرونا را اعلام کرده است.

شمار شاهزاده های مبتلا به کرونا از زبان الفیصل

به گزارش گروه بین الملل گردشگران شاد، شاهزاده ترکی الفیصل رئیس سابق استخبارات عربستان سعودی در مقاله ای با عنوان خاطره های کرونایی 2، که در روزنامه الشرق الاوسط چاپ شده، ادعا کرده است که کمتر از 20 شاهزاده به کرونا مبتلا شده اند.

وی گفت که افشاگری اش درباره شمار شاهزاده های مبتلا به کرونا در رد گزارش روزنامه نیویورک تایمز صورت می گیرد که چند هفته پیش از مبتلا شدن حدود 150 شاهزاده به این ویروس کُشنده خبر داده بود.

وی در ادامه ادعاهایش نوشته است: بیمارستان تخصصی برای آنها اختصاص داده نشده است. بلکه تمامی شهروندان و اتباع خارجی درمان می شوند.

روزنامه نیویورک تایمز، اوایل ماه جاری میلادی به نقل از منابع مطلع، فاش کرده بود که احتمالا حدود 150 شاهزاده سعودی مبتلا به ویروس کرونا شده اند که برای درمان این مبتلایان و دیگر شخصیت های بسیار مهم این کشور، بیمارستانی تخصصی ملک فیصل اختصاص داده شده است.

همچنین به نوشته این روزنامه، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه 84 ساله برای حفظ ایمنی خود به یک کاخ جزیره ای در نزدیکی شهر جده در دریای سرخ نقل مکان کرده و محمد بن سلمان ولیعهد 34 ساله و برخی وزرا به منظور در امان ماندن از کرونا خودشان را در منطقه ای دورافتاده در نزدیکی دریای سرخ محبوس کرده اند.

طبق اعلام وزارت بهداشت عربستان سعودی، تا صبح امروز بیش از 21 هزار تن در این کشور به کرونا مبتلا شده و 157 نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان شان را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شمار شاهزاده های مبتلا به کرونا از زبان الفیصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار شاهزاده های مبتلا به کرونا از زبان الفیصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید