فرایند تایید صلاحیت شرکت ها و موسسات ارزشگذار آغاز شد

به گزارش گردشگران شاد، به منظور اعطای مجوز و تایید صلاحیت شرکت های ارزشگذار، طی انتشار فراخوانی از شرکت های فعال در این حوزه درخواست شد تا نسبت به ثبت نام خود در سامانه ارزشگذاری دارایی های نامشهود اقدام کنند.

فرایند تایید صلاحیت شرکت ها و موسسات ارزشگذار آغاز شد

به گزارش گردشگران شاد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر اساس مصوبه مورخ 7 آذرماه سال گذشته هیات وزیران به موسسات و شرکت های فعال در زمینه ارزشگذاری، مجوز اعطا می کند. شرکت ها و موسسات متقاضی می توانند برای دریافت مجوز، درخواست خود را از طریق سامانه ارزشگذاری دارایی های نامشهود، ثبت کنند.

بر این اساس فراخوانی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر و از شرکت ها و موسسات دارای سابقه و تجربه در این حوزه خواسته شد تا جهت ارزیابی و دریافت مجوزهای مربوط در سامانه ارزشگذاری دارایی های نامشهود به نشانی sadan.isti.ir درخواست خود را ثبت کنند.

تکمیل فرم مربوط به اطلاعات شرکت ها و موسسات متقاضی در این سامانه گام اول در فرایند ثبت نام است. ارائه حداقل 3 گزارش ارزشگذاری توسط متقاضی که تمام یا بخشی از آن از مصادیق دارایی نامشهود باشد، بخش دیگر از فرایند ثبت نام را تشکیل می دهد.

شناسایی شرکت ها و موسسات دارای تاییدیه صلاحیت ارزشگذاری نامشهود و برقراری ارتباط سیستماتیک بین طرفین عرضه و تقاضای ارزشگذاری از جمله اهداف این فراخوان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرایند تایید صلاحیت شرکت ها و موسسات ارزشگذار آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند تایید صلاحیت شرکت ها و موسسات ارزشگذار آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید