قهرمانی زود هنگام سپاهان در لیگ برتر تپانچه بادی مردان

به گزارش گردشگران شاد، تیم فولاد مبارکه سپاهان قهرمان رقابت های لیگ برتر تپانچه بادی مردان شد.

قهرمانی زود هنگام سپاهان در لیگ برتر تپانچه بادی مردان

به گزارش گردشگران شاد و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، هفته پنجم و ششم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان امروز با حضور 8 تیم به میزبانی تیم های فولاد مبارکه سپاهان و غدیر ناجا در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار گشت.

تیم فولاد مبارکه سپاهان با کسب 30 امتیاز و با 6 برد و بدون باخت در صدر جدول قرار گرفت و حتی با یک بازی باقیمانده، به عنوان قهرمان زود هنگام این رقابت ها شناخته شد.

در بخش تیمی هفته پنجم، تیم های شهید لطفی هوافضا، شهرداری اردبیل، فولاد مبارکه سپاهان، بانک کارآفرین با غلبه بر تیم های نزاجا، غدیر ناجا، مقاومت و هیئت همدان به پیروزی رسیدند.

همچنین در بخش تیمی هفته ششم، تیم های فولاد مبارکه سپاهان، نزاجا، بانک کارآفرین، مقاومت برابر تیم های شهید لطفی هوافضا، غدیرناجا، شهرداری اردبیل و هیئت همدان به پیروز دست یافتند.

با برگزاری فینال این رقابت ها، جواد فروغی و حمید رضا مصطفوی نسب هر دو از تیم شهید لطفی هوافضا به مقام های اول و دوم دست یافتند و سجاد پورحسینی از تیم فولاد مبارکه سپاهان سوم شد.

در خاتمه نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه، مسعود کلهر خبره ورزشی و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قهرمانی زود هنگام سپاهان در لیگ برتر تپانچه بادی مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی زود هنگام سپاهان در لیگ برتر تپانچه بادی مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید