ماجرای پخش فیلم کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان از شبکه ایران اینترنشنال چه بود؟

به گزارش گردشگران شاد، فیلمی به تازگی در یکی از شبکه های فارسی زبان معاند خارج از کشور (ایران اینترنشنال) مبنی بر کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان و استفاده پرستاران از سفره پلاستیکی پخش شد که با واکنش مدیر بیمارستان شفا کرمان روبه رو شد.

ماجرای پخش فیلم کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان از شبکه ایران اینترنشنال چه بود؟

به گزارش همشری آنلاین، دکتر محمدحسین مصدق، مدیر بیمارستان شفا کرمان در گفت وگو با ایسنا درباره این کلیپ، گفت: این فیلم کاملا کذب بوده و متاسفانه پرسنل بخش سوختگی این بیمارستان برای طنز و شوخی این کلیپ را ساخته و انتشار داده اند.

وی با بیان این مطلب که افراد خاطی را به مراجع مربوطه معرفی نموده ایم، اظهار کرد: از خبرگزاری ایسنا می خواهیم به عنوان نماینده جامعه، هم اکنون به بیمارستان شفای کرمان مراجعه و امکانات و تجهیزات این بیمارستان را مشاهده نمایند و خواهید دید که به هیچ عنوان بحث کمبود تجهیزات در این بیمارستان وجود ندارد.

مدیر بیمارستان شفا در پاسخ به این سوال که آیا این افراد، از پرسنل بیمارستان شفا بوده اند؟ عنوان نمود: متاسفانه این افراد جزء پرسنل بیمارستان شفا بودند که فقط قصد شوخی کردن داشتند.

مصدق ادامه داد: در بخش های ویژه شامل سوختگی، اورژانس، ICU و ... بیمارستان شفای کرمان هیچ گاه کمبودی در امکانات، تجهیزات و اقلام بهداشتی نداشته و متاسفانه یک بی اخلاقی صورت گرفته و شبکه های معاند نیز از این موضوع سوء استفاده کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماجرای پخش فیلم کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان از شبکه ایران اینترنشنال چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پخش فیلم کمبود تجهیزات پزشکی در کرمان از شبکه ایران اینترنشنال چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید