سینما

در مدت معلوم2 ساخته می شود، تغییر کارگردان و حضور بازیگران جدید

فیلمی که شروع موفقیت های جواد عزتی در گیشه بود قرار است تبدیل به سه گانه شود. هرچند تهیه کننده این فیلم اعلام کرده از بازیگران جدید در این فیلم استفاده خواهد کرد

5 تیر 1400

قیمت موبایل در بازار چند؟

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 13 خرداد را مشاهده می کنید.

4 تیر 1400

چرا پخش فیلم احضار متوقف شد؟

پخش سریال ماه رمضانی شبکه یک سیما با عنوان احضار از روز شنبه 11 اردیبهشت ماه (18 ماه رمضان) تا چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه (22 ماه رمضان) همزمان با شب های قدر به صورت موقت، متوقف شده است.

29 خرداد 1400

دنیای شگفت آور تاکسیدرمی از قاب شبکه چهار

تهران (پانا) - مجموعه مستند دو قسمتی تاکسیدرمی - stuffed تولید سال 2019 کشورهای کانادا - آمریکا که در قالب برنامه چهار سوی علم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه (27 و 28 اردیبهشت) ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

25 خرداد 1400

برلیناله؛ جشنواره ای زیر آسمان برلین

تهران (پانا) - مسئولان هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین به صورت رسمی از برگزاری بخش دوم این رویداد سینمایی در فضای باز خبر دادند.

11 خرداد 1400

(ویدئو) تزریق واکسن ایرانی کرونا به مینو محرز

فاز سوم مطالعات بالینی واکسن کوو برکت ایران صبح امروز با تزریق به تعدادی از داوطلبان در تهران شروع شد.

27 اردیبهشت 1400

امیر آقایی به شبگرد پیوست

تهران (پانا) - فیلم سینمایی شبگرد به کارگردانی فرزاد موتمن در حال سپری کردن مرحله پیش فراوری و انتخاب بازیگران است و امیر آقایی به عنوان اولین بازیگر این اثر سینمایی انتخاب شده است.

9 اردیبهشت 1400

شرکای خودرویی در راه ایران

مذاکرات خارجی خودروسازان با سیگنال های امیدوار کننده در عصر پساترامپ آغاز شده است. از سال 97 همراه با تحریم های بین المللی، بسیاری از شرکای خودروسازی کشور با تهدیدات دولت آمریکا، اقدام به فسخ یک طرفه قراردادهای همکاری کردند و از ایران خارج شدند. اکنون...

7 اسفند 1399

خبرنگاران حمایت از ایدههای خلاقانه و حرکت به جهانی تازه

تهران- خبرنگاران- بخش پیچیک که در دومین روز چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت برگزار شد میزبان تعدادی از فیلمسازان بود که بر حمایت از ایده های خلاقانه و حرکت به جهانی تازه تاکید شد.

30 دی 1399

بلاتکلیفی پاساژ&zwnjها برای از سرگیری فعالیت&zwnjها از شنبه

در حالی که سه شنبه شب سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پاساژ ها را از گروه 2 مشاغل مستثنی کرده، اتاق اصناف تهران اعلام کرده از روز شنبه 15 آذرماه صاحبان واحد های صنفی گروه های شغلی 1 و 2 می توانند مغازه های خود را باز کنند.

14 دی 1399

تهیه کننده انیمیشن های مشهور ایرانی: 200 نفر پای کار فراوری بچه زرنگ بودند

گروه هنرپویا که پیش تر اغلب انیمیشن دوستان ایرانی آ ن ها را با فراوری دو اثر شاهزاده روم و فیلشاه می شناسند، مدتی است درگیر فراوری تازه ترین پویانمایی خود با نام بچه زرنگ هستند.

6 دی 1399

دلایلی که موجب دعوای فیزیکی زن و شوهر می شوند

بعضی از زن و شوهر ها در دعوای زناشویی از خشونت فیزیکی استفاده می کنند که اگر علت آن را بدانند شاید بتوانند این عادت را کم کم کنار بگذارند.

30 آذر 1399

9 پدیده شگفت انگیز دنیا؛ از ابرهای زنده تا توپ های ماردار غول ها

اگر از علاقه مندان مکان ها و نقاط دیدنی و گاهی عجیب هستید، خواندن این گزارش را از دست ندهید.

28 آذر 1399

9 کاری که هرگز نباید قبل از خوابیدن انجام دهید

اگر می خواهید صبح احساس آرامش کنید، متخصصان توصیه نموده اند که از کدام عادات قبل از خوابیدن خود جلوگیری کنید. داشتن خواب با کیفیت بر همه چیز تأثیر می گذارد مانند روحیه، وزن، سیستم ایمنی بدن و موارد دیگر اما برای بسیاری از افراد، ورود به سیستم استراحت...

26 آذر 1399

روش های تربیت کودک شجاع از راه درست

داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.

20 آذر 1399

سکانس 8، جشنواره 37، نشست های تخصصی؛ روایت و سینمای تعاملی در رسانه های جدید بررسی می شوند

خبرگزاری خبرنگاران-هشتمین روز از برگزاری نشست های تخصصی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران میزبان دو نشست با عنوان سایبردراما است.

11 آذر 1399

اگر به مقدسات توهین شود چه مجازاتی در پی خواهد داشت؟

توهین از جمله موارد غیر قانونی است که قانونگذار برای آن مجازات تعین کرده است.

22 آبان 1399

خبرنگاران واعظی: روسیه شریک پایدار و مؤثر ایران است

تهران- خبرنگاران- محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: نقش و ظرفیت های تأثیرگذاری ایران و روسیه در سطح منطقه تا حد زیادی مکمل یکدیگر است و باعث هم افزایی می شود. فرایند تحولات بین المللی، سیاست های همگرای دوکشور را تقویت کرده و روسیه نشان داده...

4 آبان 1399

سینمای ناطق 93 ساله شد، وقتی خواننده جاز صدا را روی پرده آورد

از ساخت فیلم خواننده جاز به عنوان اولین فیلم سینمایی ناطق در دنیا 93 سال گذشت.

5 شهریور 1399

در اینستای ستاره های خارجی؛ قرنطینه لاکچری چهره ها

خبرنگاران: اینستاگرام، این روز ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده جهانی هنر و ورزش هم، از این طریق با هواداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای...

30 مرداد 1399
تعداد: (50)