دیدار تصادفی و عجیب دو همزاد در هواپیما

به گزارش گردشگران شاد، بسیاری از ما در میان جمعیت کسی را دیده ایم که شباهت زیادی به اطرافیان، دوستان یا حتی خود ما دارند اما احتمال اینکه بتوانید همزاد خود را پیدا کنید بسیار اندک است. اما دو غریبه خوش شانس در پروازی از رایان ایر در اتفاقی بسیار نادر کنار همزاد خود نشستند.یکی از این دو مسافر ریش دار برای اینکه یک زوج کنار هم بنشیند پذیرفت جای خود را عوض کند و بعد از نشستن بر روی جایگاه جدیدش با صحنه ای باورنکردنی روبرو شد. رابرت استیرلینگ اهل ردبریج در شرق لندن در سال 2015 در پروازی از استنستد به شنون، ایرلند در کنار نیل داگلاس نشست.

دیدار تصادفی و عجیب دو همزاد در هواپیما

رابرت که کارمند است گفت که دوستانش در ابتدا متوجه شباهت او با مسافر کناری اش شده بودند. وی در این باره چنین می کوید: من برای اینکه یک زوج بتوانند کنار هم بنشینند جایگاه ام را عوض کردم. ناگهان نیل کنار من ظاهر شد و دوستان من همگی آغاز به فریاد زدن نموده و از ما خواستند که با هم عکس بگیریم. ما در پرواز برای بیش از یک ساعت صحبت کردیم، او پسر بسیار خوبی بود. این دو در نهایت یک عکس سلفی از خود گرفتند که نیل 32 ساله اهل گلاسکو آن را در حساب توییتری خود منتشر کرد. این تصویر شباهت باورنکردنی بین این دو را نشان می دهد که از ریش پرپشت تا مدل موی سر و لبخندشان را شامل می گردد. این دو حتی در هتلی مشترک اقامت کردند و سلفی آن ها نیز هزاران بار در توییتر بازنشر شد.

راب می گوید: تعیین شد که ما در یک هتل اقامت نموده ایم و آن شب او را در کافه چند بار دیدم. ما آغاز به صحبت کردیم و چندین نفر به این نکته اشاره کردند که ما شباهت بسیاری به همدیگر داریم. نیل نیز می گوید:بسیار باورنکردنی بود، برای عجیب تر کردن آن، وقتی که به هتل گالوی رفتم او نیز آنجا بود. بعد از آن به کافه رفتم و رابرت بار دیگر آنجا بود.

منبع: گردشبان

به "دیدار تصادفی و عجیب دو همزاد در هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار تصادفی و عجیب دو همزاد در هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید