نخستین راستا پیاده روی سلامت در خلخال احداث می شود

به گزارش گردشگران شاد، فرماندار شهرستان خلخال گفت: نخستین جهت پیاده روی سلامت در منطقه نمونه گردشگری ازناو شهرستان خلخال احداث می شود.

نخستین راستا پیاده روی سلامت در خلخال احداث می شود

به گزارش گردشگران شاد از خلخال٬ علی نظری شیخ احمد صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح گردشگری تفرجگاه ازناو در شهرستان خلخال گفت: با برنامه ریزیهای اجرا شده نخستین جهت پیاده روی سلامت در منطقه نمونه گردشگری ازناو شهرستان خلخال احداث می شود.

وی اضافه کرد: جهت پیاده وری سلامت شهرستان خلخال با هدف توسعه و ترویج ورزش همگانی در این شهرستان انجام می شود تا بتوانیم این ورزش را در شهرستان خلخال توسعه دهیم٬ چرا که اهمیت به سلامت مردم یکی از دلایل مهمی است که بایستی همیشه رعایت شود.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: جهت پیاده روی سلامت این شهرستان به طول 3 کیلومتر راه اندازی خواهد شد که این کار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال اجرا شده است که این جهت از تفرجگاه کمر خونی روستای خوجین تا محل تفرجگاه ازناو ادامه خواهد داشت.

نظری شیخ احمد شرح داد: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی جهت پیاده روی سلامت این شهرستان در حال حاضر مطلوب بوده و در صورتی که اعتبارات لازم را در اختیار داشته باشیم به طور حتم به زودی این جهت پیاده روی احداث خواهد شد که این جهت یک محیط رفاهی٬ تفریحی و گردشگری برای این شهرستان محسوب خواهد شد.

وی اظهار کرد: بنیاد مسکن شهرستان خلخال در حال حاضر اقدامات مهمی از قبیل سنگفرش معابر تفرجگاه، احداث آلاچیق، ساماندهی جهتهای عبور آب چشمه ازناو، آبشار مصنوعی و جهت پیاده روی 3 کیلومتری سلامت را از سال گذشته آغاز کرده که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل هر چه سریعتر این پروژه ها باشیم.

منبع: تسنیم

به "نخستین راستا پیاده روی سلامت در خلخال احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین راستا پیاده روی سلامت در خلخال احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید