ورامین پیشگام سلامت کشور گردد

به گزارش گردشگران شاد، خبرنگاران/تهران ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین صبح یکشنبه در راستای همکاری های دوجانبه با جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با محمدرضا مسجدی دبیرکل این جمعیت ملاقات و گفت و گو کرد.

ورامین پیشگام سلامت کشور گردد

شیرکوند در ابتدا با اشاره به رویکرد متعارف و قابل تحسین جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات جهت ریشه کن نمودن این معضل خانمان سوز در کشور توضیح داد: ورزش با رسوخ در دل جامعه و خانواده می تواند مهمترین رکن در عرصه همگام سازی با جمعیت مذکور مدنظر قرار گیرد ؛ چرا که معرفی جایگزین برای هر اتفاق ناخوش آیندی راه را برای موفقیت هموار می نماید.

به گزارش گردشگران شاد، وی جامعه ورزش شهرستان ورامین را همسو در مبارزه با دخانیات دانست و اظهار کرد: وجود پتانسیل بالقوه ای همچون ورزشکاران باعث رسیدن به هدف غایی مدیران جمعیت می شود و برهمین حسب با تمام توان در جهت این امر کوشش خود را به کار خواهیم بست.

رییس اداره ورزش و جوانان ، سپس به حضور تاثیرگذاران ورزش پرداخت و اشاره نمود: سازماندهی بیش از 10هزار ورزشکار به همت روسای هیات ها و نواب رییس ، عاملی برای همراه شدن در مبارزه با دخانیات در نظر گرفته می شود که خود انقلابی در جهت رسیدن به نقطه مشترک موجود است.

شیرکوند این نشست را آغازی بر امیدواری مبارزه جدی با مصرف دخانیات دانست و مطرح کرد: در صورت ایجاد تعامل های مشترک و به جهت وجود افراد دلسوز در راس هرم دشت ورامین می توان چنین ملاقاتی را به فال نیک گرفت و آینده ای روشن را پیش رو داشت.

این مقام مسئول در سرانجام سخنان خود از دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور برای حضور در شهرستان ورامین و ملاقات با فعالان ورزشی منطقه دعوت به عمل آورد.

محمدرضا مسجدی در ادامه چنین فرصت به وجود آمده را باعث امیدواری خواند و گفت: ورامین همیشه بعنوان رکن اصلی مبارزه با استعمال دخانیات در کشور پیشگام بوده است که این خود نشان از دلسوزی مسئولان منطقه و فعالیت بی شائبه همکارانم دارد.

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور ، همراهی ورزش را غنیمتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: قطع به یقین همسویی جامعه ورزش ، ما را در رسیدن به اهداف امیدوارتر از گذشته می نماید ؛ چراکه وجود چنین پتانسیلی منجر به اجرای هرچه بهتر برنامه های از پیش معین شده می شود.

این مقام مسئول خواهان حمایت همه جانبه ورزش شد و گفت: حمایت جامع ورزش از طرح پاد و طرح های پیشگیرانه به بخش عظیمی از دغدغه های موجود سرانجام خواهد داد که امید می رود با حضور گسترده قشر ورزشکار ورامین ، راه برای موفقیت های پیش رو هموار شود.

مسجدی سپس به انتظار خود از مسئولان دشت ورامین پرداخت و گفت: ورامین می تواند به همت مسئولان به عنوان شهر بدون دخانیات ، پیشگام سلامت کشور شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ورامین پیشگام سلامت کشور گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورامین پیشگام سلامت کشور گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید