هشدار روسیه؛ محتوای مکالمات تلفنی ترامپ و پوتین را منتشر نکنید

به گزارش گردشگران شاد، سخنگوی کرملین هشدار داد که هرگونه انتشار متن مکالمه تلفنی میان دونالد ترامپ و پوتین می تواند مسائل موجود میان دو کشور را تشدید کند.

هشدار روسیه؛ محتوای مکالمات تلفنی ترامپ و پوتین را منتشر نکنید

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرد: دوست داریم امیدوار باشیم که مسائل موجود در روابط دوجانبه مان (با آمریکا) که هم اکنون هم با مسائل جدی بسیاری روبه رو است، گرفتار چنین وضعیتی نشود.

وی با اشاره به مساله انتشار متن تماس تلفنی میان دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین افزود: این اقدامی غیرمعمول است. طبق قوانین، مفاد گفتگوهایی که در سطح روسای جمهور انجام می شوند، محرمانه یا فوق محرمانه محسوب می شوند.

پسکوف این اظهارات را در پاسخ به سوالی درباره واکنش کرملین به تصمیم کاخ سفید برای انتشار محتوای این مکالمه تلفنی بیان نمود.

چندی پیش گزارش شد که دونالد ترامپ در تماس تلفنی ای که اواخر ماه ژوئیه با همتای اوکراینی خود داشته، از این رییس جمهوری درخواست کرده که درباره احتمال فساد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا و پسرش تحقیقاتی انجام دهد. این مساله اکنون هدف تحقیقات استیضاح ترامپ قرار گرفته است.

طبق گزارش پایگاه خبری بلومبرگ، پسکوف به رغم هشدارش درباره این اقدام از سوی آمریکا گفت، مسکو افشای محتوای تماس های تلفنی با دونالد ترامپ را در مبنایی مورد به مورد در نظر خواهد گرفت.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هشدار روسیه؛ محتوای مکالمات تلفنی ترامپ و پوتین را منتشر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روسیه؛ محتوای مکالمات تلفنی ترامپ و پوتین را منتشر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید