هولناک ترین قاتل زنجیره ای ، مرد آمریکایی می گوید 93 زن را کشته است

به گزارش گردشگران شاد، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) می گوید مرد زندانی را که به قتل بیش از 90 زن اعتراف کرده است، مخوف ترین قاتل زنجیره ای این کشور می شمارد.

هولناک ترین قاتل زنجیره ای ، مرد آمریکایی می گوید 93 زن را کشته است

به گزارش گاردرین ساموئل لیتل که از سال 2012 پشت میله های زندان است، سال پیش اعتراف کرد مسئول مرگ بیش از 90 زن در فاصله سال های 1970 تا 2005 است.

اف بی آی در بیانیه ای در این باره گفت که کارشناسان جنایی این سازمان معتقدند که اعترافات این مرد معتبر است و ماموران تا به حال توانسته اند درستی اعترافات او را در 50 مورد قتل ثابت کنند.

این مرد 79 ساله که با چند محکومیت به حبس به ابد در زندانی در کالیفرنیا زندانی است، می گوید 93 قربانی اش را که تقریبا همه شان زن بوده اند، خفه کرده است.

برخی از قربانیان این مرد زنان حاشیه اجتماع بوده اند. علت مرگ بسیاری از این زنان به اووردوز مواد مخدر یا علل تصادفی نسبت داده شده بود یا علت مرگشان نامعلوم مانده بود. اجساد برخی از این قربانیان هیچگاه یافت نشده بود.

اف بی آی ترسیم هایی از 30 تن از این قربانیان را که پرتره های رنگی است که لیتل در زندان کشیده است، منتشر کرده است. این تصاویر فراموش نشدنی عمدتا مربوط به زنان سیاهپوست هستند.

اف بی آی همچنین ویدئوهایی را از مصاحبه هایی که در زندان با لیتل درباره قتل هایش انجام شده است، منتشر کرده است.

بازپرسان در سراسر آمریکا در حال تطبیق دادن اعترافات این قاتل زنجیره ای با اجساد ناشناس و موارد حل نشده قتل و ناپدید شدن افراد در طول دهه های گذشته هستند.

لیتل پس از دستگیری اتهام قتل چهار زن را در اوهایو پذیرفته بود.او در نهایت در سال 2013 در کالیفرنیا به جرم انجام سه قتل به حبس ابد محکوم شد و اتهام قتل دیگری را در سال قبل از آن در تگزاس را هم پذیرفته بود.

قبلا تد بانتی که به 30 مورد آدم کشی در فاصله سال های 1974 تا 1978 اعتراف کرده بود و جان وین گیسی که دست کم 33 پسر و مرد جوان را در دهه 1970 کشته بود، مخوف ترین قاتلان زنجیره ای آمریکا شمرده می شدند.

تصور می شود مخوف ترین قاتل زنجیره ای در جهان یک پزشک عمومی انگلییسی به نام هارولد شیپمن باشد که بازپرسان را در 250 مورد مرگ مسئول دانستند. او در نهایت در سال 2000 در دادگاه به اتهام کشتن 15 نفر محاکمه و به حبس ابد محکوم شد.

  • افسر پلیس کالیفرنیا قاتل زنجیره ای ایالت طلایی

منبع: همشهری آنلاین

به "هولناک ترین قاتل زنجیره ای ، مرد آمریکایی می گوید 93 زن را کشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هولناک ترین قاتل زنجیره ای ، مرد آمریکایی می گوید 93 زن را کشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید