واحدهای صنفی و مراکز تجاری اگر تعطیل نکنند پلمپ می شوند

به گزارش گردشگران شاد، به گزارش تجارت نیوز، به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی و مراکز تجاری به عهده اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی است و در صورت سرپیچی واحدها از این ابلاغیه در مرحله اول تذکر داده می گردد، اما در صورت مقاومت، واحد متخلف پلمب می گردد.

واحدهای صنفی و مراکز تجاری اگر تعطیل نکنند پلمپ می شوند

یدالله صادقی تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری و مراکز تجاری را الزامی خواند و اظهار کرد: بیشتر واحدهای صنفی و مراکز تجاری که تا به امروز پایش شدند، این موضوع را رعایت کردند.

وی در ادامه اتاق اصناف و پلیس اماکن نیروی انتظامی را مسئول نظارت بر تعطیلی واحدهای غیرضروری مطرح نمود و گفت: در خصوص واحدهایی که از مواد ابلاغیه اخیر سرپیچی می نمایند هم در مرحله اول تذکر داده می گردد و در صورت مقاومت طبق ماده 28 قانون نظام صنفی، واحدهای صنفی که از قوانین سرپیچی نمایند، تعطیل و پلمب می شوند.

در پی دستور رییس جمهور، رو شنبه تعطیلی مراکز تجاری به جز تامین نمایندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه های زنجیره ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و داروخانه ها تا 15 فروردین در سطح استان به فرمانداران استان تهران ابلاغ شد، اما مشاهدات میدانی در بعضی مناطق نشان می دهد که هنوز همه واحدهای غیرضروری تعطیل نشده اند.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "واحدهای صنفی و مراکز تجاری اگر تعطیل نکنند پلمپ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای صنفی و مراکز تجاری اگر تعطیل نکنند پلمپ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید