کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق

به گزارش گردشگران شاد، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران خبر داد.

کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی بیان نمود: شانزدهم فرودین ماه در پی دریافت گزارشی کارآگاهان از دپو و جمع آوری مقادیر فراوانی کالای قاچاق در ساختمان مسکونی در شرق تهران قرار گرفتند.

وی مطرح نمود: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مشاهده کردند که محموله ای از کالاها در محل تخلیه و فردی در حال جابجایی و انتقال این اموال به داخل ساختمان است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک ساختمانی محل سکونتش را تبدیل به انبار کالا کرده است، ادامه داد: با هماهنگی های قضائی از محل بازدید و مقادیری کالا از پوشاگ، کفشف مواد غذایی کشف شد.

این مقام انتظامی شرح داد: متهم در بررسی های اولیه گفت که در یکی از کشورهای همجوار سکونت دارد و به دفعات مختلف این کالا را به داخل کشور انتقال داده است.

وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر 536 ثوب البسه ، 69 عدد کیف، 141 جفت کفش، 689 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی ، 4 عدد روتختی ، 20 بسته پودر خوراکی ، 60 بسته آدامس ، 41 عدد لوازم آشپزخانه کشف شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، اضافه نمود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید