صنایع دستی

بنیاد علوی برای توسعه گردشگری گرمی مشارکت می نماید

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی حسین زاده روز چهارم اردیبهشت در جلسه با مدیر رسته گردشگری بنیاد علوی، اظهار کرد: با برگزاری جلسه آنالیز قابلیت های گردشگری شهرستان گرمی در دفتر بنیاد علوی راهکارهای...

7 خرداد 1400

پوآرو دستگیر شد، رییس پلیس پیشگیری ناجا: پوآرو به دلیل آموزش کشف عتیقه و فعالیت های مجرمانه دستگیر شد

خبرنگاران: رییس پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری پوآرو در غرب کشور اطلاع داد.

22 فروردین 1400

انشاهای جالب در مورد سفرنامه

انشا در مورد سفرنامه از موضوعات انشای سال یازدهم متوسطه است. برای نوشته انشای زیبا درباره سفرنامه خوب است به انواع سفرنامه، چگونگی سفرنامه نوشتن، انشا سفرنامه به شمال، مشهد، شیراز و... اشاره کنید. انشای شما باید مقدمه، بدنه اصلی و نتیجه گیری...

20 اسفند 1399

انجام سفرهای ایمن و هوشمند با اتصال دو سامانه جانا و ماسک

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سیدجواد موسوی روز 11 دی ماه با حضور در جلسه هم اندیشی معرفی یزد به عنوان پایلوت مقصد ایمن گردشگری کشور که در محل استانداری برگزار گشت، گفت: با برگزاری جلسات مشترک با وزارت بهداشت،...

18 بهمن 1399

ممنوعیت های سفر تغییر نموده است؟

با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان ها و جریمه خودرو ها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می گردد که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟

12 بهمن 1399

هموار شدن راه برای نجات مشیرالسلطنه تهران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، هموار شدن راه برای نجات مشیرالسلطنه تهران مشاهده می گردد.

9 دی 1399

سفره بافی لردگان احیا شد

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: رشته سفره بافی لردگان از صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان در سال جاری احیا شد.

19 شهریور 1399

سرمایه گذاری در مناطق روستایی استان فارس تسهیل می شود

معاون سرمایه گذاری استان فارس گفت: سرمایه گذاری با حجم محدود در مناطق روستایی استان تسهیل می شود.

3 مرداد 1399

بلیط هواپیما به مراکش

مراکش یا مغرب کشوری در شمال غربی آفریقا است. اعراب آن را مغرب می نامند که به معنی محل غروب آفتاب است. مراکش ساحلی طولانی با اقیانوس اطلس دارد و از شمال به جبل الطارق و دریای مدیترانه می رسد. پایتخت مغرب شهر رباط است.

12 خرداد 1399

ابطال مجوز 3 شرکت خدمات مسافرتی در اهواز

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان از ابطال مجوز فعالیت بند ب سه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1399

نام سازنده دوتار سنتی در لیست گنجینه زنده بشری

مسئول حوزه پژوهش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از ثبتِ نام ذوالفقار بیتانه - سازنده دوتار سنتی - در شهر فردوس خراسان جنوبی در فهرست ملی گنجینه زنده بشری به عنوان حاملان میراث فرهنگی خبر داد.

2 اردیبهشت 1399

دبیرستان امام خمینی(ره) بروجرد مرمت می شود

خبرنگاران/لرستان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بروجرد از مرمت دبیرستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

29 فروردین 1399

اتمام عملیات مرمت برج پیرعلمدار دامغان

معصومه داوودیان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان از مرمت برج پیرعلمدار این شهرستان خبر داد و به گفته وی در این راستا 350 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

9 فروردین 1399

تصویب 7 طرح سرمایه گذاری در کرمانشاه با اعتبار 3هزارمیلیارد ریال

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از تصویب هفت طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری با اعتبار پیشنهادی 3هزارمیلیارد ریال تصویب شد.

24 اسفند 1398

نمایشگاه هفته پژوهش در مصلای یاسوج افتتاح شد

در نمایشگاه هفته پژوهش امسال دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان جدیدترین تولیدات و کارهای پژوهشی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

5 بهمن 1398

نمایشگاه لباس ها و دست بافته های سنتی روسیه در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

نمایشگاه لباس ها و دست بافته های سنتی روسیه، صبح امروز 19 آبان هم زمان با روزهای فرهنگی روسیه در ایران در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران افتتاح شد.

11 دی 1398

سرپرست اداره میراث فرهنگی کوهرنگ معرفی گردید

در حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره شهرستان کوهرنگ منصوب شد.

21 آذر 1398

کردستان می تواند مقصد اصلی گردشگری باشد

معاون گردشگری کشور در اولین همایش بین المللی گردشگری و توسعه با موضوع چالش ها و راهبردها، که در کردستان برگزار گشت، گفت: با توجه به پتانسیل های مختلف طبیعی، تاریخی و فرهنگی امکان تبدیل شدن استان کردستان به عنوان یک مقصد اصلی گردشگری وجود دارد.

14 آبان 1398

برنامه های هفته گردشگری در تهران اعلام شد

تهران برنامه های هفته گردشگری را که از پنجم تا 12 مهر برگزار می گردد، اعلام نمود که تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب و برپایی نمایشگاه های صنایع دستی با 15 درصد در عرضه آثار هنری، از آن جمله است.

6 آبان 1398