اخبار ضدونقیض درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت

به گزارش گردشگران شاد، با بالا دریافت موج چهارم کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی زمزمه های طرح استیضاح وزیر بهداشت در مجلس مطرح شده است. با این حال هیات رئیسه مجلس این خبر را شایعه خوانده است.

اخبار ضدونقیض درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت

براساس گزارش بعضی خبرگزاری ها روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.

این طرح که از سوی جلیل رحیمی دنیا آبادی نماینده تربت جام تدوین و در حال امضا دریافت از نمایندگان است دارای محورهایی در خصوص شیوع موج چهارم کرونا و افزایش فوتی ها، عدم شفافیت شرایط هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور، است.

این طرح در حالی مطرح شده است که سعید نمکی وزیر بهداشت و دیگر مقامات این وزارت خانه در هفته های اخیر ستاد ملی کرونا و بعضی دیگر از نهادها همچون وزارت کشور و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را عامل اصلی شکل گیری موج تازه کرونا معرفی نموده اند.

وزیر بهداشت بارها از ستاد کرونا و شخص رییس جمهور انتقاد نموده است. او می گوید به توصیه های کارشناسی وزارت بهداشت توجهی نشده است. از سوی دیگر ناظران می گویند این سخنان نمکی برای شانه خالی کردن از مسئولیت خود در قبال شکل گیری موج چهارم کرونا است و اگر او نمی تواند به وظایفش عمل کند بهتر است استعفا دهد.

اما علی کریمی فیروزجائی عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به بعضی شایعات مبنی بر این که طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت تحویل هیات رئیسه شده است، گفت: این ادعاها صحت ندارد و چنین طرحی توسط هیئت رئیسه دریافت نشده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مرجع رسمی خبرها مربوط به طرح های استیضاح وزرا، مجلس شورای اسلامی است و هر گونه خبر در این باره به صورت رسمی از سوی هیات رئیسه مجلس اطلاع رسانی می گردد./

او اضافه نمود: نباید اجازه داد بعضی شایعات و فضاسازی ها در راستا وزارت بهداشت برای مقابله با موج چهارم کرونا اختلال ایجاد کند.

در همین حال طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اخیرا در سه محور و با امضای بیش از 50 نماینده مجلس تهیه و تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

عدم شفافیت شرایط هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور از جمله محورهای تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت است.

منبع: فرارو

به "اخبار ضدونقیض درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار ضدونقیض درباره طرح استیضاح وزیر بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید