خبرنگاران مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

به گزارش گردشگران شاد، تهران - خبرنگاران - سیدمحمد طباطبایی با تایید ابلاغ حکم مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت از سوی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی، گفت: پس از پایان ماموریت سیدعباس عظیمی مدیرعامل پیشین مقرر شد تا اداره امور این مؤسسه را در کنار شورای ارزشیابی هنرمندان به شکل مشترک انجام دهم.

خبرنگاران مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد

سیدمحمد طباطبایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی گردشگران شاد، گفت: روز گذشته با اعلام پایان ماموریت سیدعباس عظیمی به عنوان مدیرعامل پیشین مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، حکم مدیرعاملی این مؤسسه از سوی مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت امنای مؤسسه به وی ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: بر این اساس مقرر شد از این به بعد کار امور اجرایی این مؤسسه را در کنار شورای ارزشیابی هنرمندان به شکل مستقیم و مشترک پیش ببرم.

موسسه هنرمندان پیشکسوت و شورای ارزشیابی هنرمندان در یک شاخه تعریف می شوند

وی درباره عدم تداخل ارتباط فعالیت او به عنوان مدیر شورای ارزشیابی هنرمندان گفت: مساله مهم آنست که این شورا فعالیت ها و وظیفه هایش در ارتباط مستقیم با مؤسسه هنرمندان پیش کسوت واقع شده است. چرا که اعطای گواهی نامه درجه یک به هنرمندان به وسیله شورای ارزشیابی هنرمندان صورت می گیرد و اغلب اعضای حاضر در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به وسیله همین شورا معرفی می شوند و فعالیت در این دو شاخه ذیل یک مجموعه تعریف می شوند.

هفت ماه است با معاونت فرهنگی ارتباطی ندارم

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که قرارداد همکاری او با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی به چگونه خواهد بود، گفت: حقیقت امر آنست که طی هفت ماه گذشته هیچ قرارداد همکاری با معاونت فرهنگی نداشته و حتی از این معاونت حقوقی نیز دریافت نکرده ام. با یاری خداوند از این به بعد در خدمت هنرمندان ارجمند در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت خواهم بود.

وی درباره اهم فعالیت های خود در شروع راه مدیرعاملی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت یادآور شد: خوشبختانه در دوره سکان داری آقای عظیمی در این مؤسسه شاهد اتفاق های خوب و حرکت رو به جلوی مؤسسه بوده ایم که علاوه بر تقدیر از زحمات وی، کوشش می کنم تا در کنار حفظ دستاوردهای او گام های مؤثری را در راستای تکریم شخصیت هنرمندان پیشکسوت و یاری هرچه بیشتر به آنها در جهت زندگی شخصی و حرفه ای شان با داشته ها و توان مندی های این مؤسسه بردارم.

به شایعه ها توجه نکنیم

طباطبایی درباره شایعه مطرح شده درباره برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در آبان ماه 99، ضمن رد این شایعه، گفت:با حضور اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه متشکل از محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیر عامل مؤسسه نمایشگاه ها و اعضای شورای سیاست گذاری،قطعا تا پایان سال تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه کتاب تهران رسانه ای خواهد شد و تا پیش از اعلام این تاریخ به وسیله خبرگزاری ها و مطبوعات رسمی کشور هرگونه اعلام زمان درباره تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شایعه ای بیش نخواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل جدید مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید