دنیای شگفت آور تاکسیدرمی از قاب شبکه چهار

به گزارش گردشگران شاد، تهران (پانا) - مجموعه مستند دو قسمتی تاکسیدرمی - stuffed تولید سال 2019 کشورهای کانادا - آمریکا که در قالب برنامه چهار سوی علم، روزهای سه شنبه و چهارشنبه (27 و 28 اردیبهشت) ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

دنیای شگفت آور تاکسیدرمی از قاب شبکه چهار

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، فیلم مستند Stuffed محصول مشترک ایالات متحده و کانادا به کارگردانی Erin Derham می باشد . تاکسیدرمی یک فیلم مستند درباره دنیای شگفت آور و بی نظیر تاکسیدرمی است . این فیلم از طریق چشم و دست هنرمندان مشهور پرشور در سراسر دنیا ، به مخاطب این امکان را می دهد تا در این خرده فرهنگ متنوع ، جایی که مجسمه سازان نیز باید دانشمند باشند ، در این منطقه غوطه ور شوند.

فیلم مستند تاکسیدرمی فیلمی با ژانر هنری است ، که توسط مجموعه ای از افرادی ساخته شده است که دارای یک تعصب برای طبیعت هستند و تنها تمایل آنها برای محافظت از طبیعت مطابقت دارد . آنها حیوانات را دوست دارند و زندگی را در جایی می بینند که دیگران فقط مرگ را می بینند.

تاکسیدرمی در یک پیچ و تاب غیر منتظره ، با توجه به اهمیت حفظ طبیعت ، استفاده از تاکسیدرمی را به عنوان وسیله نقلیه خود ، و تاکسیرانیست به عنوان راننده وحشی نشان می دهد . فیلم مستند Stuffed بر ترحم سوژه های خود تأکید می کند.

چهار سوی علم به همت تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب ساعت 22 یک مستند جذاب و دیدنی و البته بکر و جدید را از سراسر دنیا تقدیم علاقمندان و مخاطبان شبکه چهار می کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دنیای شگفت آور تاکسیدرمی از قاب شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای شگفت آور تاکسیدرمی از قاب شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید