نمایشگاه هفته پژوهش در مصلای یاسوج افتتاح شد

به گزارش گردشگران شاد، در نمایشگاه هفته پژوهش امسال دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان جدیدترین تولیدات و کارهای پژوهشی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

نمایشگاه هفته پژوهش در مصلای یاسوج افتتاح شد

به گزارش گردشگران شاد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، در این نمایشگاه، این اداره کل با ایجاد 10 غرفه از تولیدات صنایع دستی استان، فعال ترین دستگاه اجرایی در این نمایشگاه است.

مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به دنبال تحقق شعار سال هستیم، اظهار کرد: از تعاونی های استان که بیشترین تولیدات را در حوزه صنایع دستی دارند برای حضور در نمایشگاه هفته پژوهش دعوت کردیم.

او با اشاره به اینکه صنایع دستی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و درآمد برای استان دارد، افزود: از ایده های خلاق و نو در زمینه تولیدات صنایع دستی و همچنین گردشگری حمایت ویژه می شود.

صفایی همچنین گفت: این اداره کل همچنین از طرح های پژوهشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حمایت می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، از دانشگاهیان و فارغ التحصیلان رشته های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست در راستای توسعه استان همکاری و همیاری لازم را با این اداره کل داشته باشند.

او نمایشگاه هفته پژوهش را فرصتی برای آشنایی مردم با تولیدات پژوهشی استان مطرح نمود.

منبع: میراث آریا

به "نمایشگاه هفته پژوهش در مصلای یاسوج افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه هفته پژوهش در مصلای یاسوج افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید