وزیر راه هم آمد و رفت ، جاده های غیر استاندارد سیستان و بلوچستان همچنان جان می گیرد!

به گزارش گردشگران شاد، دبیر جنبش دانشجویی عدالتخواه سیستان و بلوچستان گفت: وزیر راه هم آمد و رفت و در این بین سهم کشتارگاه جاده ای سیستان بلوچستان، کلنگ زنی چندین کیلومتر جاده ای بود که تعیین نیست چه زمانی به بهره برداری برسد.

وزیر راه هم آمد و رفت ، جاده های غیر استاندارد سیستان و بلوچستان همچنان جان می گیرد!

امین کمالی، دبیر جنبش دانشجویی عدالتخواه سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گردشگران شاد گفت: جاده های غیر استاندارد در استان سیستان بلوچستان به کابوسی ترسناک برای مردم این منطقه تبدیل شده و هر ساله باعث جان باختن تعداد کثیری از هموطنان مان در این استان محروم می گردد.

کمالی ادامه داد: حضور مسئولین کشوری فرصت مناسبی بود در جهت پرداختن به موضوع جاده های نا ایمن، مرگبار و بدون بزرگراه استان که سالیان درازی است تنها وعده و وعید در جهت بهبود این شرایط، لزوم رسیدگی به آن را به تعویق می اندازد؛ به طوری که شاهد هستیم حرکت لاکپشتی توسعه زیرساخت جاده ای استان در برابر شتاب فزاینده مرگ و میر جاده ای هر روز بسیار ناچیز است و انگار از دست رفتن جان مردم این استان در چنین جاده های مرگباری، برای هیچکس اهمیتی ندارد.

این فعال دانشجویی توضیح داد: بسیاری از فعالین اجتماعی در استان سیستان بلوچستان گلایه مند از بازدید های هوایی مسئولین عالی رتبه، بخصوص وزیر راه و شهرسازی هستند؛ چرا که آنان اذعان می نمایند که بازدید زمینی از مناطق محروم و آگاهی از خطرات جاده های ناایمن شاید بتواند مرهمی باشد بر آلام مردم رنج دیده استان پهناور سیستان بلوچستان، که در این بین نقش مقامات منطقه ای و نمایندگان حوزه های انتخابیه قطعاً تاثیرگذار است.

وی در سرانجام گفت: متأسفانه وزیر راه هم آمد و رفت و در این بین سهم کشتارگاه جاده ای سیستان بلوچستان، کلنگ زنی چندین کیلومتر جاده ای بود که به مانند سایر جاده های بزرگراه های استان، تعیین نیست چه زمانی به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیر راه هم آمد و رفت ، جاده های غیر استاندارد سیستان و بلوچستان همچنان جان می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر راه هم آمد و رفت ، جاده های غیر استاندارد سیستان و بلوچستان همچنان جان می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید