44 مورد جدید مبتلا به کرونا ، قربانیان کرونا به 19 نفر رسید

به گزارش گردشگران شاد، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد جان باختگان ناشی از کرونا به 19 نفر خبر داد.

44 مورد جدید مبتلا به کرونا ، قربانیان کرونا به 19 نفر رسید

به گزارش گروه اجتماعی گردشگران شاد، کیانوش جهانپور در نشست خبری روزانه خود در خصوص مبتلایان به کرونا گفت: از روز گذشته 44 مورد جدید به تعداد مبتلایان به کرونا افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از روز گذشته تا امروز تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا به 19 نفر افزایش یافته است.

جهانپور گفت: آمار تشخیص قطعی مبتلایان به کرونا به 139 نفر رسیده است که بیشترین تعداد مبتلایان در قم و بعد از آن گیلان است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات مبتلایان در نقاط مختلف کشور گفت: 15 مورد جدید در قم، 9 مورد در گیلان، دو مورد در سیستان و بلوچستان، 4 مورد در تهران، یک نفر در استان مرکزی، سه نفر در خوزستان و یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر در فارس، دو نفر در کهگیلویه و بویراحمد، یک نفر در سمنان و یک نفر هم در هرمزگان از ظهر دیروز تا امروز ابتلایشان قطعی شده است.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه وزارت بهداشت یادآور شد: در هفت آزمایشگاه نمونه های مربوط به ویروس کرونا بررسی می شد که تا سرانجام هفته 15 آزمایشگاه در سراسر کشور نمونه های مربوط به کرونا را مورد آزمایش قرار خواهند داد و امیدواریم در هفته آینده 22 آزمایشگاه مرجع در سراسر کشور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "44 مورد جدید مبتلا به کرونا ، قربانیان کرونا به 19 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 مورد جدید مبتلا به کرونا ، قربانیان کرونا به 19 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید