یاری 327 میلیون دلاری صندوق بین المللی پول به بولیوی

به گزارش گردشگران شاد، هیات اجرایی صندوق بین المللی پول موافقت کرد به بولیوی 327 میلیون دلار یاری اضطراری بپرازد تا این کشور بتواند بهتر با شیوع ویروس کرونا مقابله کند.

یاری 327 میلیون دلاری صندوق بین المللی پول به بولیوی

به گزارش گروه بین الملل گردشگران شاد ، صندوق بین المللی پول درخواست بولیوی برای یاری مالی اضطراری را بر اساس دستور العمل تامین مالی فوری برای مقابله با ویروس کرونا تصویب کرد.

صندوق بین المللی پول 327 میلیون دلار به بولیوی یاری خواهد نمود تا تجهیزات پزشکی مورد احتیاج خود را تامین کند و اقدامات لازم اجتماعی و مالی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کند.

ناظران معتقدند، صندوق بین المللی پول با درخواست وام کشورها تبعیض آمیز عمل می نماید و تحت نفوذ آمریکا واقع شده است و با درخواست کشورهایی موافقت می نماید که سیاست های همسو با آمریکا دارند. آنها این سوال را مطرح می نمایند اگر همچنان اوو مورالس رئیس جمهوری بولیوی بود آیا واشنگتن اجازه می داد تا صندوق بین الملل پول با درخواست آن کشور موافقت کند؟

پاییز سال گذشته زمانی که مورالس برنده انتخابات شد مخالفان تحت حمایت آمریکا اعلام کردند که این نتایج را نمی پذیرند و انتها 19 آبان ماه با دخالت ارتش بولیوی، مورالس مجبور به استعفا شد و دولت تحت حمایت آمریکا به قدرت رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یاری 327 میلیون دلاری صندوق بین المللی پول به بولیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 327 میلیون دلاری صندوق بین المللی پول به بولیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید