روانشناسی

پزشکان دیگو مارادونا حبس می شوند؟

دیگو مارادونا در تاریخ 25 نوامبر 2020 بر اثر سکته قلبی که چند روز پس از عمل جراحی مغزش به او دست داد، جان سپرد. از آن روز تا کنون پرونده ای برای تحقیق درباره شناسایی عوامل و مقصران احتمالی در وقوع این اتفاق در جریان است. پزشکی قانونی آرژانتین پیش از این گزارش...

26 خرداد 1400

راهی برای جلوگیری از پیری وجود دارد؟

محققان هر ساله میلیاردها دلار صرف ریشه کن کردن این آفت های پزشکی می کنند. با این وجود حتی اگر درمان هایی را که برای این بیماری ها و سایر بیماری های مزمن کشف کنیم ، آینده زندگی ما را تغییر نمی دهد: مرگ.

4 فروردین 1400

مراقبت های پس از کاشت مو؛ باید ها و نباید ها

مراقبت های بعد از کاشت مو شامل روش ها و دستورالعمل هایی که برای محافظت از موهای پیوند شده باید رعایت کنید. مواردی مانند نحوه شست وشوی موها، تنظیم شرایط خواب، رژیم غذایی و مواردی از این دست.

7 بهمن 1399

روش های تربیت کودک شجاع از راه درست

داشتن شجاعت برای هر فردی مهم و حائز اهمیت است و اغلب والدین علاقه مند هستند که کودکی شجاع و جسور داشته باشند، روش های مناسبی برای تربیت کودک شجاع وجود دارد.

20 آذر 1399

فال روزانه آدینه 23 تیر 1396

فال روزانه آدینه 23 تیر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

16 آذر 1399

7 ماده غذایی انرژی زا برای برطرف خستگی بدن

خستگی، بخش جدایی ناپذیر زندگی پرمشغله امروزی است. بیشتر افراد برای برطرف خستگی بدن به سراغ غذاها و نوشیدنی های سرشار از کربوهیدرات، به ویژه مواد قندی و کافئین می فرایند . اما این مواد غذایی، به شما انرژی موقت می دهند.

6 آذر 1399

با این کتاب ها در راستا موفقیت یک قدم رو به جلو بروید

پاییز دل انگیز یا به قول شعرا پادشاه فصل ها از راه رسیده است. اگر چه کرونا الگوی رفتاری و زندگی بسیاری از ما و همه مردم جهان را تغییر داده است اما در ماهیت پاییز تغییری رخ نداده است و این فصل همچنان آغازی تازه برای دانش آموزان و دانشجویان و حتی برخی کسب...

17 آبان 1399

مجیدی دربی باز است، غیبت مدافعان مصدوم کار استقلال را سخت می کند

به گزارش خبرنگاران، سرخابی های تهران در یکی از حساس ترین بازیهای فصل خود چهارشنبه شب به مصاف هم می فرایند تا تیم پیروز در این میدان یک پای فینال جام حذفی باشد و این موضوع بر حساسیت این بازی تا حد زیادی می افزاید.

19 مهر 1399

خستگی تن را با خوابیدن در می کنید، با خستگی ذهن چه می کنید؟

برای هیچ کسی تبدیل شدن به فرد منفی جمع های محبت آمیز جذابیت ندارد؛ اما اگر حواسمان نباشد به راحتی در چاله جاذب افکار منفی می افتیم و اتفاقات بد یکی پس از دیگری ما را پیدا می نمایند.

27 مرداد 1399

نمایشگاه مجازی کتاب تهران یا فروشگاه کتاب در فضای مجازی، وزارت ارشاد با تحریک تقاضا به کمک کل چرخه نشر بیاید

مدیر انتشارات کتابستان معرفت بیان کرد: حدود چهل تا پنجاه درصد فروش کتاب نسبت به قبل از بحران کرونا کاهش داشته است؛ وزارت ارشاد با تحریک تقاضا این کاهش فروش را به حالت عادی برگرداند.

29 خرداد 1399

مردم حداقل سه ماه برای سبک زندگی جدید خود برنامه ریزی نمایند

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، از مردم خواست تا سبک زندگی جدید خود را برای سه ماه برنامه ریزی نمایند.

6 اردیبهشت 1399

تارتار: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد، فکر نمی کنم جام قهرمانی مهمتر از جان انسانها باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیکان خط حمله بسیار خوبی دارد و گل های زیادی را در طول فصل به ثمر رسانده است.

25 فروردین 1399

شرایط حمل حیوانات با هواپیما

شما نمی توانید سگ یا گربه خود را حتی اگر داخل باکس باشد به کابین مسافربری ببرید. آن ها باید به قسمت بار بروند. و شما باید بلیط حمل پِت با هواپیما را خریداری کنید.

3 فروردین 1399

زن جوان: صمد توجهی به معلولیتم نداشت و مرا زیباترین دختر جهان می دانست

زن جوان با بیان این که تحمل بدرفتاری و کتک کاری های همسرم را ندارم، درباره قصه زندگی خود به کارشناس اجتماعی کلانتری شفای مشهد توضیحاتی ارائه داد.

29 اسفند 1398

بودجه دانشگاه فنی وحرفه ای با شاخص های کیفی آموزش عالی فاصله دارد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اظهار نگرانی از اعتبارات مشخص شده برای این دانشگاه در لایحه بودجه سال 99، گفت: مسئولانی که بودجه در اختیار آن هاست، باید از حرف به عمل روی بیاورند.

2 اسفند 1398

ایده های رنگ آمیزی اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک نیز مانند سایر اتاق ها نیازمند ایده پردازی است. تصمیم گیری در مورد اینکه چه رنگ هایی در طراحی اتاق کودک به کار ببریم کمی سخت و چالش برانگیز است. رنگ ها از نظر روانشناسی بر روی کودک تاثیرات متفاوتی میگذارند، از این رو والدین گاهی...

3 بهمن 1398

اگر شب ها کمتر از 7 ساعت بخوابید&hellip

همه ما بار ها شنیده ایم و خوانده ایم که باید خواب شبانه مان را تا 7 و یا 8 ساعت حفظ کنیم. در این میان، اما بعضی از افراد به دلیل مسائل مختلفی ساعات کمتری را صرف خواب شبانه شان می نمایند.

30 آذر 1398