نرم افزار و اپلیکیشن

قیمت موبایل در بازار چند؟

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 13 خرداد را مشاهده می کنید.

4 تیر 1400

چرا دولت طی 8سال گذشته نتوانسته است به تولید پایدار برق برسد؟

چند سالی است بی برقی مهمان تابستانه خانه های مردم شده و طی سال های گذشته جدول بی برقی اعلام می شد تا مردم اطلاع داشته باشند چه زمانی از برق محروم هستند اما امسال شرایط به گونه دیگری بود و بدون اطلاع و سرزده بی برقی سراغشان آمد.

31 خرداد 1400

نرم افزاری که مناسب ترین آزمایشگاه پزشکی را پیدا می نماید

محققان کشور در یک پژوهش کاربردی، پیروز به طراحی نرم افزاری شده اند که می تواند به راحتی اطلاعات مربوط به آزمایشگاه های تشخیص طبی مختلف را ارائه داده و مناسب ترین آن ها را پیشنهاد دهد.

9 خرداد 1400

12 هزار نفر در شوراهای اسلامی روستاهای آذربایجان غربی داوطلب شدند

خبرنگاران/آذربایجان غربی رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: با انتها ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای استان تعداد ثبت نام شدگان به 12 هزار و 77 نفر رسید.

24 اردیبهشت 1400

ماژول های VOIP راهی برای شخصی سازی مرکز تماس

رپرتاژآگهی - ویپ به عنوان یک مرکز تماس مبتنی بر شبکه امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که به راحتی می توانند تماس های ورودی و خروجی خود را مدیریت نمایند. اما بعضی از امکانات وجود دارد که در سیستم های ویپ تعبیه نشده اند. به همین دلیل...

10 اردیبهشت 1400

تجربه یک سال استفاده از پاوربانک شیائومی PLM09ZM

پارسال همین موقع ها می توانستم بگویم PLM09ZM بهترین پاوربانک موجود در بازار است، چون ظاهر ساده و جذابی دارد، متواضعانه و بی تکلف از ظرفیت و حجم 10 هزار میلی آمپرساعتی خود حرف می زند و درباره آن دست به اغراق نمی زند، توسط برند معتبری تولید شده و مهمتر از همه...

26 فروردین 1400

پرینتر سه بعدی ساخت خانه ؛ از نحوه کار تا آینده آن

کارشناسان و افراد مشغول در حوزه عمرانی، به سرعت در حال درک پتانسیل های فناوری پرینتر سه بعدی ساخت خانه و تأثیر آن بر آینده ساخت وساز هستند. در صنعت ساخت وساز می توان از پرینتر 3D برای ایجاد اجزای ساختمانی یا برای طراحی کلی از ساختمان ها استفاده کرد. ظهور...

18 اسفند 1399

خبرنگاران شرایط کرونایی هفت شهرستان مازندران زرد شد

ساری - خبرنگاران - شرایط کرونایی هفت شهرستان مازندران بر اساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک متعلق به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زرد شده است و هیچ نقطه ای از استان هم دیگر قرمز نیست.

2 اسفند 1399

چگونه اطلاعات شخصی در گوشی آیفون را پاک کنیم؟

اگر قصد فروش، بخشیدن گوشی آیفون یا بازیافت آن را دارید، باید اطلاعات آن را پاک نموده و به شرایط کارخانه برگردانید.

21 بهمن 1399

تهیه کننده انیمیشن های مشهور ایرانی: 200 نفر پای کار فراوری بچه زرنگ بودند

گروه هنرپویا که پیش تر اغلب انیمیشن دوستان ایرانی آ ن ها را با فراوری دو اثر شاهزاده روم و فیلشاه می شناسند، مدتی است درگیر فراوری تازه ترین پویانمایی خود با نام بچه زرنگ هستند.

6 دی 1399

چالش جدید اپل برای ایرانی ها

شرکت اپل برای افزایش سطح امنیت حساب کاربران، هنگام ساختن حساب کاربری یا اپل آی دی، از آنها برای ارسال کد تایید هویت شماره تلفن درخواست می نماید، اقدامی که به دلیل تحریم ها و نبودن اسم ایران در این فهرست، می تواند برای کاربران ایرانی دردسرساز گردد.

9 مرداد 1399

فناوری های کاربردی قابل استفاده در دوران شیوع کرونا

با شیوع ویروس کرونا در جهان برخی افراد ابزار متنوعی ابداع کرده اند که در این شرایط کاربرد فراوانی دارند.

30 تیر 1399

31میلیارد دانلود جدید در اپ استور و گوگل پلی

همزمان با شیوع کرونا و بسته شدن درهای مدارس و محل های کار و همچنین اجبار مردم به دورکاری، رفتار کاربران با تغییرات بسیاری همراه شد. کاربرانی که در قرنطینه ماندند و ارتباط فیزیکی بخش عمده آنها با فضای بیرون قطع شد، به فکر استفاده بیشتر از فناوری افتادند...

30 خرداد 1399

چین با کدهای QR به مقابله با کرونا می پردازد؟

تصور کنید زندگی روزانه تان کاملا متکی به یک اپلیکیشن برای موبایل های هوشمند باشد. خروج تان از خانه، رفتن به مترو، رفتن به محل کار، ورود به کافه ها و رستوران ها و مجتمع های تجاری. هر حرکت با نمایش یک رنگ روی نمایشگر موبایل دیکته می شود. سبز به این معناست...

23 خرداد 1399

از کدام اپلیکیشن ها در طول سفر استفاده کنیم؟

به تازگی فهرستی از بهترین اپلیکیشن های مربوط به سفر منتشر شده است که کاربران و مسافران قادر خواهند بود از قابلیت های کاربردی آن ها در طول سفر بهره ببرند.

25 آذر 1398

تشخیص خونریزی مغزی به یاری هوش مصنوعی

نرم افزار می تواند از روی تصاویر، لکه هایی را که سرطان زا به نظر می رسند و آسیب های چشمی ناشی از دیابت را با دقتی شبیه به انسان تشخیص دهد.

25 آذر 1398

مایکروسافت سرفیس دوئو معرفی گردید: گوشی تاشو اندرویدی با طراحی بی نظیر و دو صفحه نمایش مجزا

خاتمه پس از چندین سال انتشار انواع خبرها و شایعات، کدنام ها و پروژه های مختلف، گوشی موبایل تاشو و انعطاف پذیر مایکروسافت معرفی گردید.

15 آبان 1398

7 دلیل برای استفاده از لانچر مایکروسافت در گوشی های اندرویدی

اگرچه از مرگ پلتفرم ویندوز فون مدت ها می گذرد، ولی در گوشی های اندرویدی با استفاده از لانچر مایکروسافت می توانید از بخشی از تجربه کاربری ویندوز استفاده کنید. این لانچر به خصوص برای افرادی که تا حد زیادی از سرویس های مایکروسافت استفاده می نمایند، امکانات...

13 آبان 1398